Konferencja Hydro Forum

Odzyskaj skradziony wizerunek

Czym dla wodociągów może być postawienie na ekologiczny wizerunek? Podczas panelu marketingowego będą o tym rozmawiać dziennikarka stacji TVN Agnieszka Cegielska i przedstawiciele wodociągów. A neurocoach Anna Urbańska opowie, w jaki sposób skutecznie motywować pracowników. Panel marketingowy zapowiada się bardzo ciekawie!

Tradycją jest, że podczas panelu marketingowego jego uczestnicy nie tylko poznają trendy w dziedzinie marketingu, komunikacji i PR, ale także otrzymują garść porad i skutecznych narzędzi, które będą mogli wykorzystać w swoich przedsiębiorstwach. Nie inaczej będzie tym razem.

Anna Urbańska, certyfikowany neurocoach, master trener Struktogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i z innymi, podczas swojego wystąpienia opowie, jak wiedza z najnowszych badań nad mózgiem pozwoli zbudować motywację pracowników. Wyjawi także, co sprawia, że ludziom chce się działać. W jaki sposób się komunikować, aby uzyskać pożądany efekt. Jej metoda została już sprawdzona przy współpracy z firmami: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank, więc na pewno warto posłuchać o tych rozwiązaniach.

Agnieszka Cegielska, dziennikarka i prezenterka stacji TVN, zrealizowała interesujący cykl programów „Ekowyzwanie”, w którym m.in. obalała mity związane z wodą butelkowaną i kranówką. Podczas prelekcji przybliży rolę, jaką ciągle wzrastający trend eko może mieć na branżę wodociągową. Ekologia powinna być jednym z pierwszych skojarzeń związanych z wodociągami, a my powiemy dlaczego.

Jako podsumowanie odbędzie się debata, w której nasze ekspertki i przedstawiciele branży porozmawiają o budowaniu wizerunku przez pryzmat ekologii. A także o tym, jak ekologia może przyczynić się do budowania relacji między klientami a branżą wodociągową.